Monday 26 September 2011

16. Akhirnya.....Alhamdulillah



Alhambulillah... saya adalah pengedar sah Shaklee di Kajang, Bangi, Putrajaya , Cheras dan kawasan sekitar. Selain itu hampir separuh customer saya terdiri dari alam maya. Penghantaran adalah melalui Poslaju/GDex/Nationwide ke seluruh malaysia @ penghantaran terus ke pintu rumah.

Dan blog ini adalah tempat saya berkongsi ttg perjalanan penyusuan susu ibu, serta tentang kesihatan dan kecantikan khas utk semua.. Alhamdulillah masi boleh bernafas dan berkongsi ilmu:

Tahukah anda Sedekah...
  • Mengundang rezeki
  • menolak bala
  • menyembuhkan penyakit
  • memanjangkan umur
Ali bin Abu Talib pernah berkata, "Pancinglah rezeki dengan bersedekah"
Nabi Muhammad pula pernah berkata, "segeralah bersedekah kerana bala tidak pernah mendahului sedekah".... 
Nabi juga menganjurkan sedekah dengan berkata, " Ubatilah penyakitmu dengan sedekah" dan "Perbanyakkan sedekah kerana ia dapat memanjangkan umur...
Setiap ujian yang datang, sentiasa semat dlm hati... jgn mengeluh.. istigfar banyak2.. setiap yg jadi adalah kifarah utk dosa2 yg lepas atau paling tidak pun, ianya peluang utk merebut pahala dan meningkatkan iman.. Bykkan beristigfar...kita adalah hambaNya, kita layak diuji...

Pesanan anda akan sampai ke pintu rumah/pejabat anda dalam masa 1-2hari bekerja melalui Poslaju/GDex/Nationwide nda boleh emel/ sms/ Whats app saya utk membuat pesanan.  SMS ke 013-2053494 atau email ke eiysha1004@gmail.com

Apa yang anda perlu tahu,selagi anda membeli dari saya. InsyaAllah saya akan berikan panduan cara makan dan konsultasi percuma berterusan... insyaAllah.

No comments:

Post a Comment