Tuesday 2 September 2014

KENAPA SHAKLEE

Saya adalah seorang yang tidak mengambil berat hal-hal makanan tambahan seperti jamu atau supplement lain. Sehingga saya melahirkan anak pertama segalanay berubah....(drama sanagt kan..) masa dalam pantang biasa la anak pertama kan... so..hidup saya memang berubah 360 darjah la orang cakap..rehat tak menentu..makan tam menentu..tidur apatah lagi...

Ilmu tentang penjagaan bayi jauh skali.... saya mula jadi stress...orang kata klu ibu dalam pantang ni tak boleh stress. meroyan katanya... susu badan saya mula la kurang...

walaupun pada awalnya sebelum bersalin hari-hari saya google tentang penyusuan susu ibu...tapi bila dah sampai waktu saya kalah dengan keadaan...Ha...di sinila segalanya bermula...hehehehe

amik laptop...jari jemari ni pun laju menaip 'TIPS TAMBAH SUSU BADAN" ting!!! tros ternampak website http://vitaminsemulajadi.com/ .

dengan pantas sms:
aku: As salam mommy lyna...saya nak tanya berkenaan shaklee untuk tambah susu - nisa

mommy lyna : wasalam..ye nisa..set ni ada macam2..apa masalah nisa?

aku: saya stress la sbb.......... so susu badan jadi kurang..

mommy lyna : klu mcm tu akk cadangkan nisa amik vitalea, vitamin C, Alfalfa, B.complex (sekali ngan penenrangan produk..pnjg sgt nk taip)

aku: ok kak..brapa harga saya transfer tq kak..
-------
------
------
mommy lyna : ok nisa..tq juga..


dua hari kemudian..pin..pin...posto!! posto!! (aceceh)..

Alhamdulillah dah sampai order shaklee ku...sehari je amik Alhamdulillah mmg sgt berhasil..



makanya teros sms k.lyna nak jd ahli tros dengan hanya rm65 mcm2 kebaikan saya dpt... sgt tak rugi.

bukan tu je..pakej skali saya dpt dengan set menyusu shaklee adalah...



TAAARRRAAA........

pic bawah masa hari nikah saya... pic atas setahun lepas consume set menyusu shaklee... (sobab den bunting pelamin dolu)...ni la namanya bonus berganda...hehehe..

nak cantik semulajadi bukan boleh segera-segera....pakai produk A hari ni esok dh putih melepak...mcm pelik je...mcm tipu jer....

sekiranya anda masih tidak yakin dengan SHAKLEE boleh la hubungi saya anytime untuk info lebih lanjut...




No comments:

Post a Comment